vineri, 18 decembrie 2009

18 decembrie 2009


M-am indepartat putin de Inn, parca l-am lasat acolo cu el. Dar pare a fi bine, incet m-am detasat, desi e o detasare temporara, cred. Totusi ar fi un inceput. Nu stau sa ma gandesc prea mult la asta, nu greu pot ajunge la o solutie ce poate reflecta nivelul meu inferior in ceea ce priveste inteligenta emotionala. As risca sa-mi sperii,ori sa-mi infurii animalutul.

"I-am luat vorbele si le-am imbracat. Am uitat ca hainele se murdaresc, ca eu transpir, ca menstruatia le pateaza. Si in continuare le port fara sa simt denaturarea lor. Sau poate o simt si mi-e greu sa o accept.

Insa ceea ce nu pot crede e ca mi-a dat ale sale cuvinte doar pentru a scapa el de.. murdarie, transpiratie.. sange. Adevarul poate sta in el, dar eu il detin."

Niciun comentariu: