sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Apples on Trees



Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the 
tree. The boys don't want to reach for the good ones because they are 
afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten 
apples from the ground that aren't as good, but easy.So the apples at the 
top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing. 
They just have to wait for the right boy to come along, the one who's brave 
enough to climb all the way to the top of the tree.


Nu, nu sunt adepta flower power, girly stuff, pink chiuaua ( you name it).. ma mai refugiez din cand in cand in mici povestioare si asta oarecum mi-a placut. Mi-a adus aminte de cand eram mica, de (cum spuneam intr-o poezie de-a mea) "marcanti ai adolescentei" sau hai sa ma exprim mai neologic:"markeri ai adolescentei" . Si asa limbajul literar romanesc e intr-o continua "evolutie"(nu ma pot abtine sa nu pun ghilimelele de rigoare), incepand cu strada si continuand cu preamaritul nostru Dictionar ortografic, ortoepic si morfologic(noua editie desigur). E la fel precum critica literara: evolueaza pe doua paliere. Primul, de tip flusturatic(cu aceasta ocazie imi mai exersez putin cunostintele, mii de scuze daca sunt plictisitoare), in care intra parerile la nivel amical, informal, cam ce incerc sa spun eu aici, si al doilea la nivel academic,  conceptualizat pana-n dinti, in care valorile se pierd in subiectivitate (mi-e greu sa cred  ca nu poate interveni, dar odata ce e acolo, e cam greu sa iti mentii o parerea obiectiva.. daca nu imposibil, zic eu ) , ca prada a unei judecati cufundate-ntr-o mare de neologisme pretentioase. Ma indoiesc ca mi-am spus punctul de vedere prea clar.. daca am avut unul. Asa ca, draga cititor (da, imi recunosc influentele din Mario Vargas Llosa) data viitoare cred ca o sa-ti spun despre un citat care mi-a atras atentia in mod deosebit, din "Despre iubire", asa se numea cartea,  e superba, scrisa de Alice Nastase si Aurora Liiceanu, ambele autoare au studiat psihologia (detaliu ce nu-l puteam omite, imi place psihologia.. sau cel putin o parte). Dar sa nu ma mai iau cu vorba, ca as spune multe. Pe curand(cred ca o sa-mi caut o formulare mai speciala de sfarsit.. "I held your hand thru all of these years.. but you still have..".. da, ma intorc la playlist-ul meu. Fara ceara, oana)

Niciun comentariu: