miercuri, 14 ianuarie 2009

Watterflies


"Inainte de-a intalni cu cineva, intanleste-te cu tine" (Paulo Coelho)

Sunt unul dintre mucosii care se lipesc de-o cunostinta si-o deriveaza pana la epuizare, doar doar sa  aibe un punct de vedere  interesant. Delirez in umbra marilor minuni verbale ce ascund idei si fapte pe care nu le voi intelege, ci doar le voi copia. 

Azi ma lipsesc de paranteze, fiind un prost orb care n-are nicio certitudine, cert fiind doar faptul ca nu exista certitudini, cel putin pentru mine. Deci, imi las impresiile proprii la o parte, si-o sa-ti spun lucruri concrete...

Sa incep cu informatii spatio-temporale: stau pe scaun  si e 13:44. Aa.. oricum nu conteaza.. ceasul meu e inainte si cu orele, si cu minutele, si cu data. Doar termomentrul merge bine, numai ca.. n-am ochelarii..  

["Alo.. eu sunt un fluture,
uneori sunt frunza nucului din curtea scolii
si alteori sunt parfumul viei de toamna
in care m-am nascut si-am renascut de-atatea ori..
am fost candva cana din care a baut crisma morti
iar nu demult am fost un greiere..
din cand in cand raspund la telefon
si ma bucur sa aud voci pe care le-am iubit..
vreti un semn de la mine?
eu zic ca e mai bun un indemn
pe care mi l-a dat si mie un preot,
dar din pacate a venit prea tarziu pentru mine.."

"nu va mai lasati constransi de nimeni si de nimic,
nici de vremuri, nici de oameni,
fara ura, fara regrete si resentimente,
mergeti inainte ca si cum timpul n-ar exista,
eliberati-va de tot si de toate cu gandul ca trebuie sa traiti, pentru, si in adevar,
caci doar adevarul va va face liberi..
si numai liberi fiind, veti putea atinge in viata
...fericirea."
 Victor Socaciu-"Nucul"]

Fara ceara, oana.

Un comentariu:

Cool-Boy spunea...

Imi place cum scrii. E profund...

Te rog spune-mi cum pot sa dau urmarire a blogului tau. Nu vad nici un buton pe aici.