sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Meet my friend



"Azi nu am simtit zilele, daca au trecut.. noptie care negresit s-au uitat de-a lungul paginilor ei.. Emotia care mi-a inundat venele intr-un mod nemaintanlit pana acum m-a facut sa urlu intr-o reluate infinita in mintea mea umila ce-mi cere constant tot mai multa hrana.. Nu e bine ce fac, nu e deloc, si asta numai din cauza ei, o urasc!

Imi doresc ca ma petit chambre sa devina un loc al fanteziei, in care, chiar daca dorm, sa mor continuu in lumea mea, si nu a ei! Vreau ca in autobuz sa nu-mi trezeasca acel personaj identitatea la care am visat atat de mult! Vreau ca o clipa sa-si piarda semnificatia, vreau sa fiu in stare sa nu mai vad ce pot sa vad si sa ma rezum la ochelatii mei jegosi de atata viziune incalcita a vietii, si a lumii! Vreau ca lumia rosie, ametitor de rosie de aici sa dispara, sa ma lase-n intunericul meu atat de bine-meritat.. "

Crezi in existenta a ceva mai puternic decat materia in sine? Intr-o dependeta care te lasa sa traiesti, dar care iti interzice somnul? 

[Still falls the rain.. still falls the night..]

fara ceara, oana..

Niciun comentariu: