luni, 19 ianuarie 2009


"sometimes i need some times on my own, sometimes i need some times all alone"

Nici nu mai stiu ce sa scriu sa-mi albesc constiinta. Degeaba ma infund in scrieri. Ironizarile le-am epuizat, cuvintele lor le-am scris, ba chiar m-am legat si de chestia cu what if, care e patetica. As fi vrut sa mai zic despre personalitati dar ar fi prea evident si in plus (si acum ies putin din statura mea de "mucos ce mutileaza cuvinte") sunt unele pe care chiar nu le inteleg, si din care as putea deriva atat de mult cat as pierde firul si toata cursivitatea mea s-ar reduce la nimic (a.k.a.  o sa devin inca unu' care n-are ce face acasa si de, cum hi5-ul e suflat, facem blog).  E adevarat, ma pierd in metafore ca sa-mi spun amintirile si parerile, pentru ca o relatare subiectiva n-ar fi ideala atata timp cat stii cine sunt. Si asa, nu sunt o tinta care sa impresioneze prin personalitatea, caracter, fapte sau reguli proprii. Daca ai observat, tot ce scriu pleaca de la o idee, si cum totul e interpretabil, o intorc si-o impaturesc cum vreau eu si uneori (de cele mai multe ori) din greseala descopar multe lucruri, pe care din pacate de cele mai multe ori doar eu le inteleg (asta datorandu-se capacitatii mele, care lipseste,  de a-mi exprima cu exactitate punctul de vedere). Dar ca de obicei, look at the bright side, nu poti lua parte la niste idei absurde, nascute dintr-o interiorizare disperata. 

Si da, din nou n-am reusit sa ating un subiect mai profund, care sa te puna pe ganduri. De data asta m-am plans mai rau ca pana acum. De ce zic asta?

Si Dan Brown isi spune conceptiile prin intermediul personajelor, de data asta zic de personajul  principal din "Conspiratia". Nu-mi amintesc numele ei, era fiica unui om cu functie inalta in politica, dar nu stau sa povestesc. Prin punerea intr-o situatie noua, ea reuseste sa treaca peste  cu ajutorul adevarului. Nu e nimic filozofic, doar o intamplare draguta. 

Numai ca eu acum imi spal constiinta mintind prin intamplari lirice dragute.

Fara ceara, oana.

Niciun comentariu: